zaterdag 9 september 2017

Oud "Nieuw" kastje...


Stond een oud kastje bij de kringloop...
Een combi van teak, glas en blikmetalen zij- en achterkant...
De kleur zo mooi... maar hoe omschrijf ik deze kleur???
petrolblauw met goudgeelbeige???
Kan ook zeggen een beetje Frans blauw met goud...
want daar doet mij het aan denken...
Dat is de kleur van de buitenkant van binnen
is de plank van mooi donker hout en de wanden 
hebben een lichte Frans blauwe kleur...
Niet goedkoop maar vond het toch het geld waard...


Het heeft wel wat mankementen...


de rand boven de deur is hol... daardoor steken de deuren een beetje uit...


ook klemmen de deuren nog... daar moet ook wat aan gedaan worden...
Wel heb ik alvast de klodders witte verf weggeschrapt en 
het leek of een kind er met een donkerblauwe stift op had gekrast...
Beide heb ik zoveel als mogelijk aanvaardbaar gemaakt...

En kijk... er ligt en staat nu ook al wat in...
De oude kandelaar van mijn grootouders staat erin want...
Messing is een hele mooie match met de kleur van het kastje...


Niet alles is oud... want de PTMD pot is nieuw...
ze paste er zo mooi bij 
Zo is het een mooi doorleefd kastje geworden...

Fijne dag,
groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!