donderdag 20 juli 2017

Wie weet wat dit is?


Heb wat leuks gekocht op de zomermarkt
bij de Quilthoeve in Naaldwijk...

Een spuitfles met oude metalen dop...
waar ik al een poos naar op zoek was...

Maar waar mijn oog eigenlijk het eerst op viel was...

(Foto van Facebook van de markt...)

Zien jullie ook wat ik heel bijzonder vind?

Hoop dat de maker van bovenstaande foto het goed vindt
 dat ik deze foto hier plaats...
(Mocht u de maker zijn en bezwaar hebben 
mail mij dan even...
dan kan ik of uw naam erbij plaatsen of de foto verwijderen...)


Een geverfde ijzeren bak met een kraantje...
Had het nog nooit gezien en...
 kan alleen maar raden wat het is...

Ben nu toch zo benieuwd wat het eigenlijk is...
Zou het een koeler zijn waar ijs in kan om 
bijvoorbeeld flessen drank in te koelen...
en het kraantje om het gesmolten water 
weg te laten lopen of...

Weten jullie het?
Suggesties zijn welkom!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je oog op zoiets valt. Ik weet ook niet waar het voor dient, ben nu wel benieuwd.
    Mooie spuitfles.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!