donderdag 6 juli 2017

Nieuwe aanwinsten...


Heb een oude stamper en een spatel
gekocht bij de kringloop...

Leuk stel zo bij elkaar hè?

===================
Dit is ook een test om te kijken of ik die vervelende
photobucket add van mijn blog kwijt ben...

MISLUKT...

Helaas als ik de foto van mijn fototoestel op de pc zet...
dan op mijn bureaublad en dan gelijk op het blog zet...
blijf ik dat photobucket add zien...

Nou heb ik een probleem...
Ik heb mijzelf nooit aangemeld bij photobucket...
Heb dus geen gegevens...

Maar nu moet ik eerst op het account van dat photobucket zien te komen
en mijn foto daar deleten dan ben ik ze wel kwijt...
en verdwijnen ze hier dan wel maar...
ze staan nog op mijn pc...

Mijn email adressen kent photobucket niet...
ik kan dus niet op mijn zogenaamde photobucket komen...
Griezelig vind ik het...
Ze zeggen dat ik een photobucket heb
ik weet van niets...
Ze kennen ook niet mijn email...
wat nu...
Hoe kom ik erop en eraf... brrrr...
==================


Hier vliegen de vliegende mieren in het rond...
brrr... vind het net een soort birds van Alfred Hitchcock... hihi!

groetjes van Marijke

5 opmerkingen:

  1. Hopelijk vind je snel een goede oplossing, want zo is het niet leuk meer. Ik upload de foto's voor mijn blog via de pc, als ik ze later van de pc verwijder blijven ze wel op mijn blog staan.
    Leuke aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vervelend plaatje komt er door het beeld, hopelijk is dit gauw opgelost. Leuke aanwinsten.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vervelend! Ik heb geen flauw idee hoe jevan dat plaatje af kan komen. Heb zelf geen blog. Succes! Misschien kan studentaanhuis.nl je helpen. Ik weet niet wat een tarief is hoor! Of misschien kunnen ze je bij de computerwiskunde helpen.
    Wel weer leuke brocante aanwinsten.
    Succes met het logo verwijderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je meedenkt Mirjam... We zijn ondertussen van het probleem af...
      Mvg. Marijke

      Verwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!