maandag 3 juli 2017

Help wie heeft dit ook....

Kunnen jullie mij helpen...
Ik ben zo digibeet...

Heb deze foto gemaakt van mijn blog...

Krijg dit plaatje door mijn blogscherm heen...
en weet niet of dit voor mij of jullie gevaarlijk is...


Volgens mij is het dat ik moet gaan betalen als ik 
nog foto's wil plaatsen op mijn scherm???
Mijn Engels is ook niet zo best dat 
ik het begrijp...

Nu ben ik niet van plan om dat te gaan doen...
of is het spam ben ik gehackt of???

Help wie legt dit mij uit!
En kan ik dit weg krijgen zonder erop in te gaan???
HELP!

Alvast bedankt,
groetjes van Marijke

2 opmerkingen:

  1. Sorry, ik ben net zo'n digibeet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend Marijke. Kun je de foto's daar niet weghalen, of ben je ze dan ook op je blog kwijt?

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!