woensdag 21 juni 2017

Nieuwe kringloopvondsten...


Tussen de stapels borden...
die altijd bij de kringloop staan...


Vond ik nu zowaar een set van...
6 licht aan de rand geboterd 
gebruikt maar onbeschadigde...
Boch aardewerk borden...


Wel wat duurder dan de prijzen van ongemerkte borden...
maar met wat extra korting...
Zijn we nu in het bezit van ontbijtborden die
van het zelfde merk zijn als de terrine's die we hebben...


Ze hebben een mooi plekje gekregen in de open kast in de kamer...
maar mocht ik veel visite krijgen...
Ben ik wel van plan... net als al het andere serviesgoed...
ze gewoon te gaan gebruiken!


Een ander aanwinst is deze mooi blauwe bloempot...
Ik hou van dit soort wat stoerder geglazuurd aardewerk...
Meestal vind je het vooral in het groen...
maar nu was ik gelijk verkocht...


Plantje gekocht...
Voorlopig staat ze even op de secretaire...
Maar wil graag dat ze een plekje krijgt 
op de bovenste plank...
 (hebben we nog niet)
van de ladder...

Fijne dag,
groetjes van Marijke

1 opmerking:

  1. Mooie borden en dat vaasje met het plantje is weer helemaal top.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!