dinsdag 6 december 2016

Antieke kerstvogeltjes krijgen een huis.... en doorleefd hout...


Een kijkje in de kamer...
Zien jullie in het donker het glimmende onder de tv?


Dit bakje waar DRINKS op stond
hebben we verandert...
In een vogelkooitje
voor antieke kerstvogeltjes...


Niet de beste foto...
maar jullie krijgen een idee...
Gemaakt dus van een roze wit dienblad van de kringloop...
Het geheel geverfd en beplakt met vogels...
Om de antieke vogels een mooi plekje te geven...
Nee, niet alle vogels hierin zijn al antiek maar...
de middelste en degene links boven wel...
De andere vogels zitten er voor de gezelligheid
voorlopig bij...


Wat ik nieuw heb...
is dit mooie dienblad...
Ieder jaar koop ik iets van deze mooi gekleurde
zware houten decoratie en moet zeggen...
Verveeld nooit heb het al jaren...
en als ik iets nieuws zie in de winkel...
dan val ik er als een blok voor...
Zelfs hier op de foto zou ik het willen aanraken...


Als het donker wordt...
kaarsje branden...
Waarbij de bak een mooie antieke
sfeer geeft!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

2 opmerkingen:

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!