zondag 13 november 2016

Twee nieuwe aanwinsten van de kringloop...


Deze week... een niet zelf gevonden aanwinst
maar een door mijn maatje...

Hij krijgt er echt oog voor
en ziet toch weer heel andere dingen als ik...


Het ovale bordje past qua kleur 
echt mooi bij de puddingvormen


en geeft net contrast aan wit...

Wat ik zelf heb gevonden...
is een voetenbankje...
wat nu vaak in de vensterbank word gebruikt
om allerlei leuks op te decoreren...


Ja, het een echt oudje...
met van die afgevende zwarte verf...


Voorlopig laat ik het zo...


Want had al bijna de witkwast gepakt....
Maar nu ik merkte aan de verf dat ze echt oud is...
mag ze in originele staat blijven en...

Heb al een ideetje wat ik erop en naast ga leggen...

Fijne dag,
groetjes van Marijke


1 opmerking:

  1. Wat een leuke vondsten, vooral het bankje, zo zie je ze niet vaak bij de kringloop.
    En wat fijn dat je maatje ook mee zoekt.
    Een heel mooi bordje.
    Fijne zondag
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!