vrijdag 29 januari 2016

Stoelen sparen...

Hoe blij kan je zijn met een stoel van de kringloop...
Nou héél BLIJ!
De linker ook van de kringloop had ik
een tijdje geleden al bij de kringloop gekocht en...
vastgebonden op de grote mand voorop mijn fiets
naar huis gebracht... 
wat zijn die snelbinders toch handig, hihi!

Het heeft wel even geduurd voor we een tweede stoel
hebben gevonden...
Duidelijk veel zwaarder in gewicht
 dan het linker stoel
Ja, deze stoel gewoon van de Ik ea. 
maar desalniettemin 
een leuke stoel...
Nu kon ik één van de banken weer naar boven
laten brengen en hiervoor in de plaats
deze twee stoelen...
Een bank is leuk maar het is een heel geklauter
als je wat ouder bent...
Jut en Jul zitten dus nu comfi samen op een stoel
aan de tafel...
Graag zou ik minstens 6 verschillende stoelen 
om de tafel willen hebben...
Dus nu maar hopen dat er snel weer een andere
stoel voor ons staat te wachten bij de kringloop...

Fijne dag,
groetjes van Marijke

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk, zo'n verzameling van verschillende stoelen aan de eettafel. Ik hoop dat je gauw weer tegen een volgend exemplaar aanloopt.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die verschillende stijlen aan stoelen rond de eettafel, heb zo het idee dat het met regelmatige bezoekjes aan de kringloop wel gaat lukken om er meer te kopen.

    Succes en fijn weekeind,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kun je blij zijn met een kringloopvondst, dat heb ik ook altijd.
    Het zijn erg leuke stoelen en natuurlijk wit!
    Op Ameland hebben we ook allemaal verschillende stoelen, al 9 jaar en ik blijf het mooi vinden.
    Ik zou het thuis ook wel willen maar mijn man.....
    Wie weet komt het er nog eens van.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat leuk die verschillende stoelen. Veel bezoekjes aan de kringloop brengen, dan heb je er zo een paar bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marijke, dank je voor je lieve reactie en ook jij hebt al mooie stoelen, ik vind de I.kea stoel ook heel erg mooi, ondanks dat hij nieuw is. Ik heb al vaker op MP gezocht en deze vond ik in een brocante winkel in Puth, ze had er nog een of twee staan en niet te duur...adres van haar webwinkel is www.landligt.nl. Je kunt haar altijd benaderen. Ik vind dat je ook een hele leuke blog heb...dus ik word nieuwe volger...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!