vrijdag 17 februari 2017

Fles... en Stoel...


 Vorig jaar zijn we aan het zoeken geweest...
we wilden zo graag een ouderwetse Gianti fles...
We hadden een nieuwe mini versie van een halve liter
nieuw kunnen kopen... maar....
vond het jammer dat ik niet een grotere had...
Totdat ik een paar weken geleden 
dit extra grote exemplaar van 1,88 liter bij de kringloop
zag staan en natuurlijk mocht deze mee naar huis...
Nu vraag ik mij natuurlijk af of er een tussenmaat bestaat...
Blijf daarom toch nog zoeken om de verzameling uit te breiden...


Altijd leuk...
Mijn maatje heeft weer een stoel om op te knappen...
zo zag ze er eerst uit...
Bekleding en dergelijke gesloopt
en een stuk hout als zitting toegevoegd...


Mooi word ze hè...
Ze staat hier al in de grondverf...


Fijne dag,
groetjes van Marijke

P.S. wil je meer blogs van mij bekijken?
Dat kan!
Klik dan naar...
of bij...

2 opmerkingen:

  1. Wat een geluk dat je deze fles bij de kringloop vond. Dat is alvast een stap in de goede richting.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...