zaterdag 14 januari 2017

Even wandelen...


Het karrenspoor leid me over de hei naar het...


hunebed...


Ik hoor een schaapje blaten bèh... bèhh...


Het schaapshondje komt aangestormd...


Hij brengt het schaapje terug naar de kudde...


en z'n maatje de schaapsherder...


Die ziet voor hem een vogel opvliegen...

Rustig loop ik verder... even helemaal niets...


Alle zorgen even opzij... genieten van de wereld...
Bijna kan ik de oerkreet het burlen van het edelhert horen
diep vanbinnen lost het opgekropte en kan ik even ontspannen...


DE DRENTSCHE HEIDE 

 Deze schoolplaat hangt al een paar maanden bij de kringloop...

Dit is echt weer zo'n vondst waar je hart sneller van gaat kloppen...

De liefde voor de schoolplaat ging maar niet over...

Maar met een hoop gesteggel...
   wat verkocht en geruild...
Had ik nu de kans om het te kopen...

Er is zoveel op te zien...


Ik geniet van de wandeling...

Wens jullie allen een zorgenloos weekend,
Lieve groetjes van Marijke

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige plaat, zou er helemaal voor vallen, ben dol op schaapjes en herten.
    Ik ga dit blog van je zeker volgen
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer het een echte is(Kunstenaar: A.H. Gouwe (1911) mag jij in je handjes wrijven!!!
    Kan me niet voorstellen dat men bij de kringloopwinkel de prijs zal vragen die ik op internet tegen kwam.

    Altijd leuk die schoolplaten,kan er naar blijven kijken.

    Fijne (blog)week,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie plaat, prachtig om steeds weer wat nieuws in te ontdekken.
    Wat een geluk dat je hem eindelijk kon kooen.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...