woensdag 5 oktober 2016

wandkastje in de make-over...


Zo lijkt ze wel nieuw...

Maar ze is een echt oudje...
Jaren geleden gekocht van Marktplaats...


Eigenlijk zie je haar nu op haar kop...
Ze had eigenlijk alleen twee planken...
Mijn maatje heeft een plankje met haken toegevoegd...
en de ophanghaken omgezet...
Zo is ze multifunctioneel geworden...


In beginsel  was ze donkerblauw van kleur
met naturel verniste planken...
Daarna zijn haar wangen geverfd met... 
een testerpot paarsige muurverf...


En nu...
 helemaal ontdaan van verf...
geplamuurd... 
opnieuw gelakt met zwart en daarover wit...
Waarom... een zwarte onderlaag???
Ze wordt nog doorgeschuurd...
maar dat doe ik als de verf echt verhard is...

fijne dag,
groetjes van Marijke

2 opmerkingen:

  1. Wanneer jij oud rek in de verf wil zetten omdat je het mooi vindt en eens wat anders wilt moet je dat zeker doen.
    Maar ik moet er niet aan denken om mijn antieke houten keukenrek erfstuk uit de familie te verven.
    Wel het rek in de serre boven het raam wat manlief ook al weer vele jaren geleden zelf maakte is toen in de verf gezet
    Mijn oud landelijk aardewerk heeft er destijds een veilige plek gekregen en staat er nog steeds op.
    Het verzamelen heeft me veel geld,tijd en moeite gekost en ik raak er nooit op uit gekeken.
    We gaan het rek bij jou vast nog een zien in doorgeschuurde staat.

    Fijne dag,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk rekje/wandkastje, goed idee dat extra plankje met haakjes.
    Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...